خط بسته بندی حبوبات و خشکبار، بررسی مشخصات و قیمت

مشخصات و قیمت خط کامل تصفیه و بسته بندی حبوبات و خشکبار

همانطور که می دانیم، مجموعه حبوبات و همچنین خشکبار جزو مهمترین و پر مصرف ترین مواد غذایی می باشند. به همین دلیل مصرف آنها همواره رو به افزایش است. بنابراین برای توزیع بهتر و سریع تر لازم است که این محصولات به صورت پاک و تصفیه شده، بسته بندی گردیده و در اختیار مشتری قرار گیرد.

 

بسته بندی حبوبات و خشکبار

بسته بندی حبوبات و خشکبار

 


جهت تصفیه و بسته بندی حبوبات و خشکبار، خط کامل تصفیه و بسته بندی حبوبات و خشکبار شرکت مهندسی آریا صنعت البرز، با به کارگیری بهترین قطعات الکتریکی و مکانیکی، می تواند همه نیازهای تولیدکنندگان، با هر ظرفیت تولیدی را برآورده کرده و بازدهی تولید حبوبات و خشکبار بسته بندی شده کارخانجات مختلف را بالا ببرد.

 

HMI لمسی دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

PLC دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

کنتاکتور هیوندای دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

واحد مراقبت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

شیر برقی دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

قطعات مکانیکی ماشین کاری شده دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 


در خط تصفیه و بسته بندی حبوبات و خشکبار، ماشین آلات و دستگاه های مختلفی به کار گرفته می شود که در ادامه به بررسی مشخصات و عملکرد هر یک، در خط تولید می پردازیم.


بالابر کاسه ای مورب

در ابتدای کار، مواد اولیه ای که در مخزن ریخته شده، توسط بالابر کاسه ای مورب، در دستگاه بوجاری حبوبات و خشکبار ریخته می شود. بالابر کاسه ای مورب آریا صنعت البرز، مخصوص انتقال حبوبات و خشکبار به مخزن دستگاه های بوجاری، پولیش و نوار دستچین می باشد. به عبارتی در یک خط کامل تصفیه و بسته بندی حبوبات و خشکبار، 3 دستگاه، بالابر کاسه ای مورب به کار برده می شود. این بالابر به مخزن ثابت استیل و سیستم کنترل سطح مواد، مجهز می باشد.

 

بالابر کاسه ای مورب آریا صنعت البرز

اطلاعات بیشتر

 


بوجاری حبوبات و خشکبار

دستگاه بوجاری حبوبات و خشکبار، برای جدا کردن گرد و غبار و اجسام سبک و سنگین از حبوبات و خشکبار می باشد که دارای 5 عدد سرند بوده و قابلیت سایز بندی محصول را در 3 سایز مختلف دارد. دستگاه بوجاری حبوبات و خشکبار آریا صنعت البرز، به طور کاملا مستقل از دیگر ماشین آلات، دارای تابلو برقی کامل و مجزا می باشد.

 

دستگاه بوجاری حبوبات و خشکبار آریا صنعت البرز

اطلاعات بیشتر

 


نوار نقاله دستچین

پس از اینکه محصول از دستگاه بوجاری خارج گردید، دوباره توسط بالابر کاسه ای مورب، به مخزن دستگاه نوار نقاله دستچین حبوبات و خشکبار، جهت بازبینی دقیق تر، جداسازی ضایعات، دستچین کردن و در نهایت کنترل کیفی محصول، منتقل می گردد. قابل ذکر است که تسمه نقاله دستگاه نوار دستچین آریا صنعت البرز، از جنس پی وی سی فود گرید بوده که مخصوص مواد غذایی می باشد. همچنین به سیستم های کنترل مقدار ریزش محصول و کنترل سرعت نوار مجهز گردیده است.

 

دستگاه نوار نقاله دستچین آریا صنعت البرز

اطلاعات بیشتر

 


پولیش حبوبات و خشکبار

محصولی که از انتهای نوار دستچین، به داخل مخزن بالابر کاسه ای مورب ریخته شده، توسط بالابر وارد دستگاه پولیش حبوبات و خشکبار می شود. دستگاه پولیش حبوبات و خشکبار آریا صنعت البرز، عملیات زدودن گرد و غبار و جلادادن به محصول را به صورت بسیار عالی انجام می دهد. فیلتر این دستگاه از جنس اسفنج بوده و همانند نوار دستچین دارای سیستم کنترل مقدار ورود محصول به داخل دستگاه می باشد.

 

دستگاه پولیش حبوبات و خشکبار آریا صنعت البرز

اطلاعات بیشتر

 


بالابر کاسه ای طرح Z

محصولی که از دستگاه پولیش حبوبات و خشکبار خارج می شود، پاک و تصفیه شده و آماده بسته بندی نهایی می باشد. برای این کار، ابتدا محصول باید وارد مخزن دستگاه بسته بندی گردد که این کار توسط دستگاه بالابر کاسه ای طرح Z، انجام می گیرد. بالابر Z آریا صنعت البرز، مخصوص انتقال حبوبات و خشکبار به مخزن دستگاه هاي بسته بندي بوده و داراي سیستم کنترل سطح مواد و همچنین ویبراتور قوی برای انتقال حبوبات و خشکبار از مخزن به کاسه های بالابر می باشد.

 

بالابر کاسه ای Z آریا صنعت البرز

اطلاعات بیشتر


پس از اینکه حبوبات و خشکبار وارد مخزن دستگاه بسته بندی شد، اگر بخواهیم حبوبات و خشکبار را در سلفون، ترسبافون، متالایز، فویل آلومینیوم و یا پلی استر، بسته بندی نماییم، باید از دستگاه های بسته بندی حجمی و یا توزین دار استفاده کنیم. برای آشنایی بیشتر در مورد انواع دستگاه های بسته بندی سلفونی ، به مقاله ای با همین نام در این لینک مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دستگاه ها، روی عکس آن، کلیک نمایید.

 

دستگاه بسته بندی حجمی حبوبات و خشکبار

دستگاه بسته بندی چهار توزین حبوبات و خشکبار

دستگاه بسته بندی دو توزین حبوبات و خشکبار

 


در صورتی که قصد بسته بندی حبوبات و خشکبار را در قوطی های شیشه ای، فلزی و یا کارتنی داشته باشید، باید از دستگاه های قوطی پرکن استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر در مورد انواع دستگاه های قوطی پرکن ، به مقاله ای با همین نام در این لینک مراجعه فرمایید.

 

دستگاه قوطی پرکن چهار توزین حبوبات و خشکبار

دستگاه قوطی پرکن دو توزین حبوبات و خشکبار

دستگاه قوطی پرکن حجمی حبوبات و خشکبار

 


پس از بسته بندی حبوبات و خشکبار در سلفون، دستگاه نوار نقاله ای که در جلوی دستگاه وجود دارد، بسته ها را از زیر محل بسته بندی به جلو و بالا منتقل می کند تا پرسنل راحت تر بتوانند بسته ها را جمع آوری و سازمان دهی کنند. ولی اگر حبوبات و خشکبار را در قوطی بسته بندی کنیم، نوار نقاله ای که به خود دستگاه متصل است، قوطی ها را منتقل می کند تا به دست پرسنل برسند.

 

بسته بندی حبوبات و خشکبار در سلفون

بسته بندی حبوبات و خشکبار در قوطی و کیسه


ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. برای مشاوره تخصصی رایگان و استعلام قیمت انواع دستگاه های بسته بندی و راه اندازی خطوط تولید، با کارشناسان ما، تماس بگیرید.

 

همین حالا روی شماره های زیر کلیک کنید و سئوالات خود را بپرسید :

0690 - 495 - 0912     و     1759 - 015 - 0912


موفق و پیروز باشید.

« آریا صنعت البرز » طراح، سازنده و صادر کننده انواع دستگاه های تصفیه، فرآوری و بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی