خرید دستگاه بسته بندی ساشه (خرید دستگاه ساشه زن) ، بررسی قیمت، مشخصات و ویژگی ها

خرید دستگاه بسته بندی ساشه (خرید دستگاه ساشه زن)

دستگاه های بسته بندی ساشه دستگاه هایی هستند که برای بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی به صورت بسته های تکنفره و یکبار مصرف به کار می روند که بیشتر این محصولات در رستوران‌ها و داروخانه ها موارد استفاده قرار می گیرد.

جهت خرید دستگاه بسته بندی ساشه، لازم است که با این نوع دستگاه ها، بیشتر آشنا شویم.

در دستگاه های ساشه زن شرکت آریا صنعت البرز ، از سیستم پی ال سی برای کنترل عملکرد دستگاه، سیستم PID برای کنترل حرارت دوخت و یک صفحه نمایش ۷ اینچی برای نمایش اطلاعات و کنترل راحت تر دستگاه، استفاده می شود.

بسته های ساشه ای که توسط دستگاه های ساشه زن آریا صنعت البرز تولید می شوند می توانند به صورت مدادی، سه طرف دوخت و یا چهار طرف دوخت باشند.

 


ویژگی منحصر به فرد دستگاه بسته بندی ساشه شرکت آریا صنعت البرز :

در دستگاه های ساشه زن شرکت آریا صنعت البرز، تنها با تغییر یقه دستگاه، می توان نوع دوخت بسته تولیدی را تغییر داد.
به بیان دیگر با ساشه زن های شرکت آریا صنعت البرز، هم می توان بسته های ساشه مدادی تولید کرد و هم بسته های ساشه سه طرف دوخت. تنها کافیست یقه ای که سلفون در آن قرار می گیرد، تغییر کند.
با خرید دستگاه بسته بندی ساشه شرکت آریا صنعت البرز، کارایی دو دستگاه را در اختیار خواهید داشت.


 

دستگاههای ساشه زن انواع مختلفی دارند و برای بسته بندی انواع محصولات از جمله محصولات پودری ، محصولات مایع و محصولات گرانولی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید دستگاه بسته بندی ساشه پودری :

دستگاه بسته بندی ساشه پودری برای بسته بندی انواع مواد پودری از قبیل قهوه، کافی میکس، نسکافه، هات چاکلت، کاپوچینو، شکر، نمک، فلفل، سماق، آویشن و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد.


 

دستگاه بسته بندی ساشه پودری - ساشه زن پودری


 

خرید دستگاه بسته بندی ساشه مایعات :

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات برای بسته بندی انواع مایعات از قبیل سس؛ آبلیمو، روغن، شامپو، ژل و مواردی از این دست، در بسته‌های کوچک تک نفره و یکبار مصرف، مورد استفاده قرار  می گیرد.

 


 

دستگاه بسته بندی ساشه مایع - ساشه زن مایعات


 

خرید دستگاه بسته بندی ساشه گرانول :

دستگاه بسته بندی ساشه گرانول برای بسته بندی انواع مواد گرانولی مانند تخمه و انواع آجیل در بسته های تک نفره به صورت مدادی، سه و یا چهار طرف دوخت با دقت و سرعت بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.


 

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی - ساشه زن گرانول


قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری، ساشه مایع، ساشه گرانول :

هر یک از این دستگاه های بسته بندی ساشه، با توجه به نوع محصول و شکل بسته، از 140 الی 170 میلیون تومان قیمت گذاری می شوند.

از همراهی شما سپاسگزاریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، در خصوص نحوه سفارش دستگاه و قیمت به روز آن، روی شماره های زیر کلیک کنید و از مشاوران و مدیران شرکت، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

09124950690   و    09120151759

موفق و پیروز باشید.


« آریا صنعت البرز » طراح، سازنده و صادر کننده انواع دستگاه های بسته بندی ساشه (ساشه زن)

ساشه پودری، ساشه مایع، ساشه گرانول

ساشه مدادی، ساشه سه طرف دوخت، ساشه چهار طرف دوخت

 

 لینک ویدیو کارکرد دستگاه بسته بندی ساشه مدل مدادی