ویبراتور کاسه ای شرکت فنی و مهندسی آریا صنعت البرز

ویبراتورهای خطی که در دستگاه های بسته بندی معمول استفاده می شود، در بسته بندی برخی از اجناس مانند چیپس، زیتون، فلافل، زغال و ... کارایی خود را از دست داده و باعث بروز مشکلاتی در خط بسته بندی می گردد.
در این گونه موارد بهترین راه حل، استفاده از ویبراتورهای کاسه ای و دوار می باشد، که برای اولین بار در ایران توسط شرکت « آریا صنعت البرز » طراحی و ساخته شده است. استفاده از این ویبراتور باعث جداسازی بهتر مواد، جهت بسته بندی دقیق و سریع می گردد. همچنین در مواردی که نیاز به شمارش مواد بسته بندی شده باشد، تنها راه حل کاربردی، استفاده از ویبراتور کاسه ای است.
شرکت « آریا صنعت البرز » با استفاده از تکنیک و تجربه مهندسین مجرب در مجموعه، این راه حل را برای اولین بار در ایران، در خدمت شما عزیزان قرار داده است.

ویبراتور کاسه ای ساخت شرکت مهندسی آریا صنعت البرز، بسیار دقیق و حرفه ای، طراحی و ساخته شده است تا هنگام بسته بندی حبوبات، خشکبار، زیتون، فلافل، زغال، قند، شکر و انواع مواد گرانولی ریز و درشت، بهترین و ایده آل ترین عملکرد را ارائه کند.

دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار، جزو پر کاربرد ترین دستگاه های بسته بندی محسوب می شوند. چرا که حبوبات و خشکبار همه روزه توسط انسانها در سراسر کره زمین مصرف می شود و بسته بندی این محصولات ( بسته بندی حبوبات و خشکبار ) باعث می گردد تا راحت تر و سریع تر در دسترس عموم قرار گرفته و در فروشگاه ها و مغازه ها راحت تر و بهتر، خرید و فروش شود. لذا نیاز به دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار، بیش از پیش احساس می شود.

در زمینه بسته بندی حبوبات و خشکبار، دستگاه بسته بندی ویبراتور کاسه ای شرکت مهندسی آریا صنعت البرز، بهترین و مطمئن ترین گزینه برای تولیدکنندگان محترم خواهد بود.

عکس ها و توضیحات بیشتر را در این لینک مشاهده فرمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.