دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار، قند و شکر، چای و برنج، ادویه و پودر

در صنعت بسته بندی، از ماشین آلات و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. در این مقاله به بررسی برخی از انواع دستگاه های بسته بندی که محصولات را در سلفون بسته بندی می کنند، می پردازیم.

 


 دستگاه های بسته بندی توزین دار : 
این دستگاه ها در انواع ده، چهار، دو و تک توزین ساخته می شوند. تفاوت این دستگاه ها در سرعت بسته بندی، یعنی تعداد بسته های تولید شده در یک زمان معین می باشد. عمل وزن کشی در این دستگاه ها، توسط لودسل ها و ماژول های پی ال سی، انجام می گیرد. به همین دلیل خطای وزنی آنها بسیار پایین بوده و از دقت خوبی برخوردارند. دستگاه های بسته بندی توزین دار، در محصولاتی که قیمت بالایی دارند، از قبیل حبوبات، آجیل و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند. در خط کامل بسته بندی حبوبات و خشکبار، دستگاه بسته بندی توزین دار، به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار توزین دار، جزو اساسی خط بسته بندی حبوبات و خشکبار به حساب می آید.


قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار توزین دار :

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین،  280 م.ت. و قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دو توزین،  240 م.ت. می باشد. دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار جزو دستگاه های بسته بندی سلفونی توزین دار محسوب می شود.


خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار توزین دار :

جهت خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار، می توانید به محل شرکت آریا صنعت البرز، مراجعه نموده و از نزدیک با مراحل ساخت و مونتاژ دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار آشنا شوید.

همچنین می توانید به صورت غیر حضوری و تماس با دفتر فروش شرکت، پیش فاکتور و قرارداد را دریافت نمایید.

 

دستگاه بسته بندی 4 توزین حبوبات و خشکبار

دستگاه بسته بندی 2 توزین حبوبات و خشکبار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی عکس ها کلیک کنید.


 دستگاه بسته بندی حجمی : 
یکی دیگر از دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار، دستگاه بسته بندی حجمی می باشد که دارای سرعت بسته بندی بالایی می باشد و در خط کامل بسته بندی حبوبات و خشکبار میتوان از این دستگاه استفاده کرد. این دستگاه براساس مقدار حجم محصول، عمل وزن کشی، جداسازی و سپس بسته بندی را انجام می دهد. به همین دلیل خطای وزن کشی آن بیشتر از سایر انواع دستگاه های بسته بندی می باشد. ولی از آنجا که سرعت بسته بندی قابل قبولی دارد، در محصولاتی از قبیل نمک، قند و شکر و حتی حبوبات که خطای وزنی در آنها اهمیت زیادی ندارد، همچنان مورد استفاده تولید کنندگان قرار دارد. دستگاه های حجمی همچنین می توانند در جایی که دسترسی به دستگاه های بسته بندی توزین دار، امکان پذیر نیست، به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار مورد استفاده قرار گیرند.


قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار حجمی :

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار حجمی 220 م.ت. می باشد.


خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار حجمی :

جهت خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار حجمی، می توانید به محل شرکت آریا صنعت البرز، مراجعه نموده و از نزدیک با مراحل ساخت و مونتاژ دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار حجمی آشنا شوید.

همچنین می توانید به صورت غیر حضوری و تماس با دفتر فروش شرکت، پیش فاکتور و قرارداد را دریافت نمایید.

 

دستگاه بسته بندی حجمی حبوبات و خشکبار


جهت کسب اطلاعات بیشتر روی عکس ها کلیک کنید.


 دستگاه بسته بندی پودری : 
این دستگاه مخصوص بسته بندی محصولات پودری از قبیل انواع ادویه جات، پودرهای قهوه و کاکائو، آرد و انواع پودرهای دارویی و شیمیایی می باشد. عمل وزن کشی در این دستگاه براساس تعداد دور چرخش اوگر حلزونی محاسبه می گردد. این دستگاه دقت وزن کشی بسیار خوبی داشته و سرعت بسته بندی آن نیز مطلوب است.


قیمت دستگاه بسته بندی سلفونی پودر و ادویه جات :

قیمت دستگاه بسته بندی سلفونی پودر و ادویه جات 240 م.ت. می باشد.


خرید دستگاه بسته بندی پودر و ادویه جات :

جهت خرید دستگاه بسته بندی پودر و ادویه جات، می توانید به محل شرکت آریا صنعت البرز، مراجعه نموده و از نزدیک با مراحل ساخت و مونتاژ دستگاه بسته بندی پودری آشنا شوید.

همچنین می توانید به صورت غیر حضوری و تماس با دفتر فروش شرکت، پیش فاکتور و قرارداد را دریافت نمایید.

 

دستگاه بسته بندی پودر و ادویه جات سلفونی
جهت کسب اطلاعات بیشتر روی عکس ها کلیک کنید.


 دستگاه بسته بندی پیلوپک ( دو سر پرس ) : 
این دستگاه جزء دستگاه های بسته بندی افقی می باشد. یعنی محصول به صورت افقی روی نوار نقاله دستگاه قرار گرفته و همینطور که به جلو برده می شود، عملیات بسته بندی نیز انجام می شود و چون بسته محصول از هر دوطرف دوخت میخورد، به آن دستگاه بسته بندی دوسر پرس نیز گفته می شود.
این دستگاه قابلیت بسته بندی گستره وسیعی از انواع محصولات را دارا می باشد. این دستگاه مخصوص بسته بندی کیک، کلوچه، لواشک، ماسک، اسباب بازی و انواع محصولات تک نفره می باشد.


قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک :

قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک، به چند عامل بستگی دارد. اولین عامل، آنالوگ یا دیجیتال بودن سیستم کنترلی دستگاه پیلوپک می باشد. در سیستم های کنترلی دیجیتال، نوع دو موتور و نوع سه موتوره آن موجود است.

دستگاه بسته بندی دو سر پرس - پیلوپک آریا صنعت البرز

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی عکس ها کلیک کنید.

 

می توان گفت که امروزه دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار، قند و شکر، چای و برنج، ادویه و پودر، جزو دستگاه های پرکاربرد صنعت بسته بندی محسوب می شوند.


ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. برای مشاوره تخصصی رایگان و استعلام قیمت انواع دستگاه های بسته بندی و راه اندازی خطوط تولید، با کارشناسان ما، تماس بگیرید.

 

همین حالا روی شماره های زیر کلیک کنید و سئوالات خود را بپرسید :

0690 - 495 - 0912     و    1759 - 015 - 0912


موفق و پیروز باشید.

« آریا صنعت البرز » طراح، سازنده و صادر کننده انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی