انواع دستگاه های بسته بندی


دستگاه بسته بندی چیست؟

مدتی است که صنعت بسته بندی در اکثر بازارها جایگاه ویژه ای یافته است و ردپای آن همه جا دیده می شود. وقتی که از کیفیت عرضه ی یک محصول صحبت می شود،مهم ترین و تاثیرگذارترین عامل در این زمینه بسته بندی می باشد. امروزه هیچ خط تولیدی وجود ندارد که برای ارایه محصول خود از بسته بندی مناسب و با کیفیت استفاده نکند.

جهت بررسی دستگاه های بسته بندی در کسب و کارهای امروزی، به ویژه در زمینه مواد غذایی (حبوبات، خشکبار و غیره) و معرفی چند نمونه دستگاه کاربردی در بازار داخلی با ما همراه باشید.


اهمیت بسته بندی مواد غذایی
مهم ترین مورد در صنعت تولید مواد غذایی، کیفیت، ماندگاری و سلامت محصولات می باشد. محصولات غذایی، باید از گرد و خاک و تماس مستقیم هوا دور بمانند تا کیفیت و سلامت آنها تضمین شود. با این شرایط می توان اهمیت یک بسته بندی دقیق و بدون مشکل را درک کرد که این خود نیاز به دستگاه های بسته بندی حرفه ای، سریع و دقیق دارد. از آنجایی که دستگاه های بسته بندی اروپایی، برای کارخانجات داخلی توجیه اقتصادی ندارند، بنابراین باید از دستگاه های ساخت داخل استفاده کرد. از آنجایی که طبق تجربه، نمی توان به تمام دستگاه های داخلی اعتماد کرده و خط تولید خود را به آنها سپرد، در نتیجه یافتن دستگاهی که علاوه بر دقت و سرعت، دارای خدمات و پشتیبانی مناسبی نیز باشد، کار سهل و آسانی نخواهد بود.


 


 

بررسی انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی

از زوایای مختلفی می توان به این موضوع پرداخت. بهترین دسته بندی برای طبقه بندی دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، بر اساس نوع و جنس ماده ای است که باید بسته بندی شود.

جامد یا مایع بودن ، در جامدات، گرانول یا پودر بودن ، در مایعات، غلیظ یا رقیق بودن.


 

شرکت آریا صنعت البرز، طراح، سازنده و صادر کننده انواع ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی

این افتخار را دارد که با به کار گیری پرسنل و نیروهای مجرب و استفاده از تجهیزات با کیفیت، دستگاه هایی تولید کند که در رقابت با دستگاه های اروپایی حرفی برای گفتن داشته باشد. همچنین خدمات و پشتیبانی این شرکت، در رتبه مطلوبی قرار دارد.


 

دستگاه های بسته بندی جامدات گرانولی عبارتند از :

دستگاه های بسته بندی که محصول را در سلفون بسته بندی می کنند :


 

دستگاه های بسته بندی که محصول را در قوطی، بطری یا کیسه و کارتن بسته بندی می کنند :


 

دستگاه های بسته بندی جامدات پودری عبارتند از :

دستگاه های بسته بندی که محصول را در سلفون بسته بندی می کنند :


دستگاه های بسته بندی که محصول را در قوطی، بطری یا کیسه و کارتن بسته بندی می کنند :