قوطی پرکن و کیسه پرکن، خرید و بررسی قیمت، مشخصات و ویژگی ها

دستگاه های قوطی و کیسه پرکن شرکت آریا صنعت البرز

دستگاه های قوطی پرکن همان طور که از نامشان پیداست محصولات و مواد مورد نظر را در قوطی های پلاستیکی، فلزی، شیشه ای و یا مقوایی پر کرده و آن را بسته بندی می کنند.

تمامی دستگاه های بسته بندی شرکت آریا صنعت البرز مجهز به سیستم PLC و HMI  لمسی جهت کنترل بهتر و راحت تر دستگاه می باشند. همچنین این دستگاه ها توسط مهندسین مجرب طراحی و نقشه اجرایی آن به تکنسین ها و مونتاژ کارهای خبره سپرده می‌شود. از طرفی تمامی لوازم اولیه، اعم از برقی و مکانیکی از بهترین و مرغوب ترین برند ها تهیه می شود که تمامی اینها در نهایت منجر به ساخت دستگاهی با کیفیت عالی با بهترین و بالاترین کارایی و رضایت مشتریان محترم می گردد.


پی ال سی دستگاه های بسته بندی آریا صنعت البرز

 


قوطی پرکن پودری مخصوص پر کردن انواع مواد و محصولات پودری از قبیل ادویه جات، آرد، پودر قهوه و کاکائو، پودر های شیمیایی و دارویی.

 

دستگاه قوطی پرکن پودری آریا صنعت البرز


قوطی پرکن حجمی مخصوص پر کردن انواع مواد و محصولات گرانولی همگن از قبیل حبوبات، غلات، خشکبار، پروتئین سویا، شکر، نمک کریستال، پودر ژله، پودر شوینده مواد شیمیایی و دارویی.

 

دستگاه قوطی پرکن حجمی آریا صنعت البرز

 


قوطی پرکن های دو توزین و چهار توزین مخصوص پر کردن انواع مواد و محصولات گرانولی از قبیل برنج، میوه و سبزیجات خشک، حبوبات و خشکبار، مواد شیمیایی و دارویی.

 

دستگاه قوطی پرکن دو توزین آریا صنعت البرز

دستگاه قوطی پرکن چهار توزین آریا صنعت البرز

 


کیسه پرکن تک توزین و دو توزین مخصوص پر کردن انواع مواد و محصولات گرانولی درکیسه، کارتن و گونی در وزن های یک تا ۵۰ کیلوگرم.

 

 

پرکن های توزین دار دارای سیستم توزین و لودسل میباشند که توسط PLC کنترل می شوند.

هر یک از این دستگاه های قوطی و کیسه پرکن، با توجه به نوع محصول و شکل بسته، از 150 الی 170 میلیون تومان قیمت گذاری می شوند.


از همراهی شما سپاسگزاریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، در خصوص نحوه سفارش دستگاه و قیمت به روز آن، با شماره های ذکر شده در سایت، تماس حاصل فرمایید.

موفق و پیروز باشید.


« آریا صنعت البرز » طراح، سازنده و صادر کننده انواع دستگاه های قوطی و کیسه پرکن

 

 لینک ویدیوی کارکرد قوطی پرکن پودری 

بسته بندی پودر و ادویه جات آریا صنعت البرز